Waar kom je terecht?
ACA vzw is een keuringsorganisme met hoofdzetel te Roeselare, West-Vlaanderen.
ACA voert keuringen uit van o.a. elektrische installaties, aardgasinstallaties, drinkwaterinstallaties, rioleringen, liften, hef- en hijswerktuigen en meer. Ons bedrijf bestaat uit een 80-tal werknemers.
Je komt terecht in een klein commercieel team met open communicatielijnen. Jullie werken samen als een geoliede machine en bieden een vlotte ondersteuning aan onze klanten.
Wat zal je doen?
- Je zal vragen van potentiële en van bestaande klanten beantwoorden per mail en per telefoon (denk aan offertes opmaken, werking van het klantenportaal uitleggen, prijsaanvragen verwerken).
- Je staat in voor het voorbereiden, opmaken en beheren van dossiers.
- Je zorgt voor een correcte administratieve opvolging.
- Vanuit ons kantoor te Roeselare ga je actief klanten benaderen.
Wat wordt er verwacht?
- Je hebt een organisatorische aanpak en je denkt in oplossingen.
- Je bent communicatief, klantvriendelijk en je hebt empathisch vermogen.
- Je spreekt Nederlands, kennis van het Frans is een troef maar geen vereiste.
- Je genoot een opleiding op Bachelor niveau of je bent gelijkwaardig door ervaring.
Wat krijg je ervoor terug?
- Je krijgt een aantrekkelijke verloning, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques € 7,50, hospitalisatieverzekering & groepsverzekering.
- Je krijgt een voltijdse functie met ruimte voor autonomie.
- Je werkt in een 40-uren stelsel, van 8u tot 12u & van 13u tot 17u.
- Je hebt recht op 32 verlofdagen (inclusief ADV-dagen).
- Je komt terecht in een hecht team waar je kunt rekenen op een collegiale sfeer.
- Je werkt vanuit ons kantoor te Roeselare.
Solliciteren?
Solliciteren kan via jobs@acavzw.be met cv.